GIRLS NIGHT

KOSTPLAN + TRÆNING //UPDATE

13082022_10207027683834132_259261107_n

Hey girls. Jeg har for nylig lavet en ny kostplan, og ville lige dele den med jer. Indholdet varierer så meget. Men da morgenmad er en af de vigtigste måltider, går jeg virkelig op i at kunne lide det jeg spiser, så om det er skyr eller havregrød, afhænger det meget af om jeg ikke bliver enormt træt af det på sigt. Dog synes jeg ikke, at skyr mætter særlig meget, så jeg vælger et produkt med højere fedtindhold, så mætheden holder længere.

Jeg sørger så vidt muligt for at indtage så få kulhydrater som muligt, for at få mest ud af træningen. Jeg spiser generelt mange, men det er lige en af de ting jeg skal arbejde med.

Da jeg skal til at lave sundere madpakker, så er planen at jeg kommer ind i en slags rutine der gør, at hvis jeg har noget aftensmad til overs, så kommer det med i madpakken, samme med at jeg vænner mig til at spise lidt “kedeligere” mad hver dag.

Udover min fine kostplan, har jeg fra flere af mine “fitness friends” hørt om EMS Træning, det vil sige at du kan få din helt egen personlige træner og få mere ud af din træning. Derudover, kan du også bruge det til genoptræning hvis dette er tilfældet. Synes det er fedt, at man har den mulighed, både som  EMS træner og som os der benytter os af det, at få alle musklerne i bevægelse på kun 20 min. I kan læse meget mere på deres side!

Love S

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

GIRLS NIGHT